1. Licznik biegnącego czasu (przycisk A - start, B - stop , C - zerowanie)
  2. Pokaż procent naładowania akumulatora Codey ( kolor zielony - naładowany, kolor żółty - standardwy poziom, kolor czerwony - do ładowania)
  3. Codey jako latarka - jeżeli intensywność światła z otoczenia jest większy od pewnego poziomu to wyłącz ekran i diody. W przeciwnym wypadku włącz diody Rocky na biało i ekran Codey na niebiesko.
  4. Przygotuj animacje na ekranie Codey. Na przykład biegnący zając - wykorzystaj Pasek narzędzi aby edytować i zapisać grafikę.
  5. Naucz robota rozpoznawać kolory. Jak to ma działać? Rocky rozpoznaje kolor np. czerwony. Codey go wyświetla na swoim ekranie.
  6. Pomiar głośności w środowisku. Zobacz scenariusz tutaj.Jaka zmienna i po co została użyta?
  7. Robot rozpoznaje przeszkodę. Zatrzymuję się. Włącza czerwone LED i cofa się.

 

 

 

Dodatkowe informacje