- Licznik biegnącego czasu (przycisk A - start, B - stop , C - zerowanie)
- Pokaż procent naładowania akumulatora Codey ( kolor zielony - naładowany, kolor żółty - standardwy poziom, kolor czerwony - do ładowania)
- Codey jako latarka - jeżeli intensywność światła z otoczenia jest większy od pewnego poziomu to wyłącz ekran i diody. W przeciwnym wypadku włącz diody Rocky na biało i ekran Codey na niebiesko.
- Przygotuj animacje na ekranie Codey. Na przykład biegnący zając - wykorzystaj Pasek narzędzi aby edytować i zapisać grafikę.
- Naucz robota rozpoznawać kolory. Jak to ma działać? Rocky rozpoznaje kolor np. czerwony. Codey go wyświetla na swoim ekranie.
- Pomiar głośności w środowisku. Zobacz scenariusz tutaj.Jaka zmienna i po co została użyta?
- Robot rozpoznaje przeszkodę. Zatrzymuję się. Włącza czerwone LED i cofa się.